Vanmiddag kwam Prinses Espen haar kinderfeestje vieren met haar vriendinnen en vriendje.
Eerst kwam de jarige met haar ouders en vriendinnen. Daarna druppelde alle genodigde binnen terwijl de kinderen uit het raam keken om te zien of ze er al aan kwamen. Toen echt iedereen binnen was kon het muziekspel beginnen en de cadeautjes uitgepakt worden. Wat een feest om te zien.
Het weer is buiten ontzettend warm dus naast de koninklijke ranja had ik ook 2 volle watertaps gereed staan. Samen met een lekker cupcake die ze konden versieren hebben ze lekker gedronken en gegeten. Tijdens het eten had ik al uitgelegd wat ze gingen knutselen. Een hartjes spiegel en zwaard voor het vriendje. Versieren met foamklei en allerlei decoraties.
Ondanks de warmte wilde de kinderen toch de speurtocht doen in onze Muizentuin. En natuurlijk zijn alle deurtjes en raampjes gevonden. Hoera! En toen was het weer tijd om de prinsessen bingo te spelen. Iedereen deed mee. En zo werd hadden er twee meisjes tegelijk bingo. Daarna nog even met ons Muizenhuis gespeeld.
En voordat iedereen met zijn kunstwerk weer naar huis vertrok mochten ze nog grabbelen in de grabbeldoos, een waterijsje uitkiezen en en op de foto met elkaar.
Het was gezellig met jullie!
Reactie plaatsen
Reacties